Ferdi van den Bergh is een inspirerende spreker of dagvoorzitter voor bijeenkomsten waar mensen samenkomen die meer willen. Met een gezonde dosis humor, legio voorbeelden uit eigen ervaring en een schat aan actuele voorbeelden uit de praktijk, inspireert Ferdi zijn publiek tot ‘beter doen’.
Met een passie om mensen toe te rusten, helpt Ferdi met diverse projecten strategisch beter te doen. Als visionary, ondernemer en met een levend geloof in God en mens, inspireert Ferdi vele om hun eigen dromen kans van slagen te geven. Of het nu gaat om kinderprojecten in Afrika of ondernemers in Nederland, de motivatie is altijd; hoe droom je groot, begin je klein en groei je snel! Als strateeg, ondernemer en marketeer heeft Ferdi een groeiend portfolio van bedrijven en organisaties die ook graag ‘beter doen’. Ferdi vertrekt in 1998 met marketing diploma op zak naar New York City. Eerst werkt hij tien jaar lang om non-profits te helpen op het gebied van marketing en strategie. Tijdens deze School of Hard Knocks leert hij: Ga voor big numbers CreĆ«er opvallende concepten Maak winst, juist als non-profit Bereik veel met weinig middelen In 2008 keert hij terug naar Nederland en voegt zich als derde werknemer bij Kaars Koffie waar hij mee bouwt als brand-manager. Kaars Koffie groeit binnen enkele jaren tot een gezond bedrijf met 35+ medewerkers. Niet alleen op commercieel gebied doet Kaars Koffie het goed, ook met haar sociale programma’s weet zij te scoren. In Afrika bouwt Ferdi eerst een non-profit, 1morechild genaamd. Daarna begint hij te bouwen aan Tjeko, het eerste sociaal winstgevende ‘pretpark’ voor ieder kind in Afrika. Deze social-enterprise heeft als doel ieder kind een kans te geven ECHT kind te zijn. Via Reboot Specialists helpt Ferdi nu andere ondernemers succesvol te zijn in strategie en marketing. Het succes wat hij hiermee weet te bereiken komt voort uit zijn heldere Reboot strategie.