Sander Veenendaal (1976) is spreker over duurzame marketing en
ondernemerschap vanuit liefde en vertrouwen. In 2004 richtte hij
reclamebureau HELDERGROEN op: een bureau dat positieve beweging
realiseert voor merken met idealen.
Sindsdien is hij voorloper in sustainable branding. Vanuit een sterke
overtuiging dat het écht mogelijk is om de Ideale Wereld te realiseren
maakt Sander al meer dan 15 jaar duurzame merken groot en grote merken
duurzaam.
Sander inspireert mensen en organisaties om hun toekomst te
visualiseren én te realiseren, met visionaire marketing en om
magnetische bedrijfsculturen te bouwen gebaseerd op 'binnen beginnen
en buiten winnen'.
Change by marketing and marketing the change
Met expertise op het gebied van cultuurverandering, merkcommunicatie
rond duurzaamheid en circulair leiderschap heeft Sander positieve
beweging gerealiseerd op vele fronten. Zo werkte hij voor corporates
als VodafoneZiggo en ABN AMRO en organiseerde hij onder andere de
Dutch Circular Leadership Conference en 'De Toekomst van de Marketeer'
tijdens de Week van de Circulaire Economie. Daarnaast schrijft hij
regelmatig voor o.a. The Optimist en Adformatie en verzorgde hij
gastcolleges voor onder andere NIMA, Hogeschool Inholland en Neyenrode
Busininess University.
Kijk voor meer informatie over Sander Veenendaal op www.sandereveenendaal.nl