Het laatste nieuws

In haar nieuwe boek Ben jij al activist?, dat eind juni werd gepresenteerd met een avond in Pakhuis de Zwijger, roept An Kramer organisaties op om het roer om te gooien en actuele maatschappelijke vraagstukken in hun business centraal te zetten. In de betekeniseconomie staat winst niet meer voorop, maar gaat het om maatschappelijke impact. Dat begint klein. Geraakt door misstanden en geïnspireerd door innovatieve oplossingen zetten mensen zich in voor een duurzame en sociale samenleving. Iedereen kan activist zijn, ongeacht positie of rol. Dit maakt organisaties bovendien ook aantrekkelijker voor zowel klanten als medewerkers.

Vanuit jarenlange ervaring als veranderkundige rekt Kramer je denken op en reikt ze je verrassende, direct uitvoerbare opdrachten aan waarmee je onmiddellijk impact op jouw organisatie hebt.

Ben jij al activist? is een praktisch en visionair boek voor iedereen in organisaties, ongeacht positie of rol, die wil bijdragen aan een duurzame en sociale samenleving.