Het laatste nieuws

Vandaag, 23 mei, gaf Bart Brüggenwirth een ‘Stationscollege’ als onderdeel van de reeks Stationscolleges in de Stationsbibliotheek op Rotterdam Centraal. Mede mogelijk gemaakt door de StationsHuiskamer, Nyenrode Business Universiteit en Uitgeverij Business Contact.

Veel bedrijven willen duurzaam ondernemen, maar krijgen de businesscase daarvoor niet rond. Toch letten consumenten bij hun aankopen steeds meer op duurzaamheid en MVO en speelt het ook in B2B-markten een belangrijke rol. Via een authentieke purpose, innovatie en effectieve communicatie kun je waarde creëren met duurzaam ondernemen. Bart Brüggenwirth laat in dit college zien hoe je maatschappelijke uitdagingen omzet in marktkansen en daarmee klanten kunt winnen en binden.

Bart Brüggenwirth is oprichter van b-open met als missie om sterkere merken voor een betere wereld te creëren en zo bedrijven te laten floreren. Hij is auteur van o.a. het boek Sterke merken, betere wereld (2017) en spreker/gastdocent op congressen, universiteiten en hogescholen.